El proper dijous, 9 de juliol, a les 17:30h, el Col·legi, a través de la Comissió d'Infància i Famílies, organitzem un nou webinar que, en aquest cas, portarà per títol "La participació dels infants i adolescents en la presa de decisions".
La participació des infants i adolescents en aquells temes i decisions que els afecta és important i és un dret però, tenim els canals necessaris per a fer-ho? Quina veu tenen en les decisions que es prenen i que els afecten directament? Què podem fer els i les professionals?. L'objectiu d'aquest webinar és aportar-nos alguns elements que ens ajudin a la reflexió sobre aquest tema.
Per fer-ho, comptarem amb la presència de professionals que abordaran el tema des d'una perspectiva teòrica, passant per alguna experiència que s'ha realitzat durant aquest període de crisi sanitària.
L'estructura del webinar serà:
- Benvinguda i presentació
- L’experiència pràctica des dels infants i adolescents en un òrgan de participació. Consell Nacional d’Infants i Adolescents de Catalunya Infància.
- L’experiència pràctica des d’una Administració. Projecte Estimat Diari, de l’Ajuntament de Barcelona.
- La perspectiva teòrica de la participació dels infants i adolescents, amb Ana Maria Novella, professora agregada interina del Departament de Teoria i Història de l’Educació de la Facultat d’Educació. que parlarà dels canals de participació que tenen els infants i adolescents i donarà elements que serveixin d’ajut per revisar el paper que tenim els i les professionals en aquest àmbit.
El webinar serà gratuït, obert a tothom i es podrà seguir a través del canal de Youtube del Col·legi. Un cop inscrites, el mateix dia rebreu al vostre correu l'enllaç per connectar-vos a la xerrada.
Condicions
La inscripció serà vàlida una vegada s’hagi realitzat el pagament de l’import total del curs/taller/jornada i que es podrà realitzar amb les següents modalitats:
- A través del web amb targeta de crèdit i/o dèbit.
- Per transferència bancària al número de compte de La Caixa ES45-2100-4767-40-0200028082, indicant nom de l’alumne i del curs/taller/jornada. Per als pagaments realitzats a través del caixer automàtic, s’haurà d’introduir el codi d’entitat 0165460.
Les col·legiades que s’inscriguin a una formació subvencionada i no la finalitzin amb un 80% d’assistència, no es podran inscriure a cap altre curs d’aquest tipus en el termini d’un any. Encara que la formació no té cost per a la persona inscrita, des del Col·legi s’inverteixen uns recursos per dur-la a terme i , a més, hi ha persones en llista d’espera interessades en accedir al curs i que podrien haver aprofitat la plaça. Per això, us preguem el màxim compromís a l’hora de realitzar aquestes formacions.
Les anul·lacions d’inscripcions s’hauran de comunicar al Departament de Formació a través del correu electrònic: atenciocolegial@tscat.cat. Les anul·lacions comunicades durant els cinc últims dies abans de l’inici del curs/taller/jornada, o una vegada iniciat aquest, comportaran la pèrdua del 100% de l’import.
El Col·legi es reserva el dret de modificar horaris, dates, continguts i/o professorat dels cursos programats i no es farà responsable de les despeses que puguin ocasionar aquestes possibles modificacions. També es reserva el dret d’anul·lar o ajornar el curs /taller/jornada, si considera insuficient el nombre d’inscrits. En aquest últim cas, es retornarà l’import de la inscripció. En finalitzar el curs/taller/jornada, si s’ha fet un mínim del 80% d’assistència, es lliurarà el certificat d’assistència.
En el cas de les col·legiades en atur que s'inscriguin hauran de presentar el Certificat integrat de l'OTG (NO document dardo). Descarrega't les instruccions per sol·licitar aquest certificat.