- Col·legiats/des: 0€
- Precol·legiats/des: 0€
- Col·legiats/des a l´atur: 0€
- No col·legiats/des: 0€
El proper 21 de febrer, el Grup de Treball de la Renda Garantida de Ciutadania del Col·legi organitza una jornada online de presentació i de debat sobre l'informe “Anàlisi dels resultats de l’enquesta sobre la Renda Garantida de Ciutadania (RGC) des de la perspectiva dels i les treballadores socials”. Aquesta enquesta, impulsada pel propi grup de la RGC, es va realitzar entre el març i l'abril de 2020 i hi van participar 604 col·legiades i col·legiats.
L’objectiu de la jornada és compartir els resultats de l’enquesta i generar un espai de debat que ens permeti conèixer l'impacte de la Llei de la RGC en la vida de les persones que se'n beneficien i, sobretot, definir el paper de la treballadora i treballador social en el marc de les polítiques de garantia de rendes.
Des del Grup de Treball de la RGC del Col·legi se senten interpel·lades perquè, malgrat l'aprovació i desplegament de la RGC, i d'altres mesures i prestacions d'atenció a la pobresa, els precupa que se segueixen sostenint índexs molt alts de pobresa i situacions encara més complexes i cronificades de vulnerabilitat i exclusió social.
La jornada, que començarà a les 17h, s'adreça principalment a les persones que van realitzar l'enquesta, ja que la dinàmica de debat estarà molt centrada en les preguntes que es van plantejar en el qüestionari. No obstant, també s'obre la participació a d'altres persones que no hi van participar però que estiguin interessades en el tema.
Un cop feta la inscripció prèvia, uns dies abans de la jornada, rebreu l'enllaç per poder connectar-vos a la sessió.
Condicions
La inscripció serà vàlida una vegada s’hagi realitzat el pagament de l’import total del curs/taller/jornada i que es podrà realitzar amb les següents modalitats:
- A través del web amb targeta de crèdit i/o dèbit.
- Per transferència bancària al número de compte de La Caixa ES45-2100-4767-40-0200028082, indicant nom de l’alumne i del curs/taller/jornada. Per als pagaments realitzats a través del caixer automàtic, s’haurà d’introduir el codi d’entitat 0165460.
Les col·legiades que s’inscriguin a una formació subvencionada i no la finalitzin amb un 80% d’assistència, no es podran inscriure a cap altre curs d’aquest tipus en el termini d’un any. Encara que la formació no té cost per a la persona inscrita, des del Col·legi s’inverteixen uns recursos per dur-la a terme i , a més, hi ha persones en llista d’espera interessades en accedir al curs i que podrien haver aprofitat la plaça. Per això, us preguem el màxim compromís a l’hora de realitzar aquestes formacions.
Les anul·lacions d’inscripcions s’hauran de comunicar al Departament de Formació a través del correu electrònic: atenciocolegial@tscat.cat. Les anul·lacions comunicades durant els cinc últims dies abans de l’inici del curs/taller/jornada, o una vegada iniciat aquest, comportaran la pèrdua del 100% de l’import.
El Col·legi es reserva el dret de modificar horaris, dates, continguts i/o professorat dels cursos programats i no es farà responsable de les despeses que puguin ocasionar aquestes possibles modificacions. També es reserva el dret d’anul·lar o ajornar el curs /taller/jornada, si considera insuficient el nombre d’inscrits. En aquest últim cas, es retornarà l’import de la inscripció. En finalitzar el curs/taller/jornada, si s’ha fet un mínim del 80% d’assistència, es lliurarà el certificat d’assistència.
En el cas de les col·legiades en atur que s'inscriguin hauran de presentar el Certificat integrat de l'OTG (NO document dardo). Descarrega't les instruccions per sol·licitar aquest certificat.