Ja són moltes les col·legiades que fan servir el seu certificat digital per signar documents electrònics. Recorda que al Col·legi t'oferim la possibilitat d'obtenir el teu certificat digital de persona col·legiada que incorpora un atribut professional. Aquest document electrònic serveix per autentificar la identitat de la persona titular davant de terceres persones i les administracions públiques, així com signar documents electrònics amb la màxima validesa legal, equiparable a la signatura manuscrita.
Les col·legiades i col·legiats que esteu interessades en aconseguir el vostre certificat digital el podeu venir a recollir directament a la Seu Central i, en el cas de pertànyer a una Delegació Territorial, l'heu de demanar prèviament per correu electrònic al correu de la vostra Delegació.
Té un cost de 24 euros el primer any i 13 euros a partir del segon. La durada del certificat és per un any renovable. El pagament ha d'efectuar-se amb targeta, a través de la pàgina del Certificat digital de la nostra web, abans d'anar a la Seu Central o a la teva Delegació a fer el teu Certificat.