Amb motiu del 50è aniversari de les primeres Jornades Catalanes de la Dona, celebrades a Barcelona l’any 1976, la Comissió de Dones i Igualtat de la Intercol·legial, de la que el TSCAT en forma part, organitza una trobada d’intercanvi entre les dones que van participar a les jornades i les que formen actualment les comissions de dones dels col·legis professionals.
Aquesta trobada tindrà lloc el dijous 26 de febrer a les 18.00 h, a la Sala Mirador del COAC (Plaça Nova, 5. 08002 Barcelona. 8a planta).
L’acte s’emmarca en la commemoració d’unes jornades que van ser profundament transformadores i que van posar sobre la taula reivindicacions que, cinquanta anys després, continuen plenament vigents i per les quals la nostra comissió segueix treballant.
Programa
18:00 h Benvinguda a càrrec de la Sra. Sandra Bestraten i Castells, presidenta de la Comissió de Dones i Igualtat de la Intercol·legial.
18:10 h Ponència inaugural de la Sra. Anna Mercadé Ferrando, destacada lluitadora pels drets de les dones i una de les principals impulsores de les jornades de 1976.
18:45 h Taula rodona d’homenatge amb la participació de dones que van formar part d’aquell moment històric, que compartiran la seva experiència i reflexions sobre la lluita feminista d’ahir i d’avui.