L’equip d’emergències del TSCAT ha continuat donant suport durant les darreres hores a l’incendi industrial i forestal declarat aquest dijous al municipi d’Òrrius, amb una atenció especial a les situacions que afecten veïns i veïnes vulnerables de la zona. Gràcies a la gran solidaritat entre el veïnat, no ha estat necessari habilitar cap dispositiu d’allotjament nocturn, ja que moltes persones han pogut ser acollides per familiars, amistats o altres residents del municipi.
L’Ajuntament ha desenvolupat una tasca molt destacada en la coordinació dels recursos i en l’atenció a la ciutadania, contribuint de manera decisiva a la bona gestió de l’emergència.
Pel que fa a l’incendi, els Bombers de la Generalitat el mantenen contingut i estabilitzat, amb una evolució favorable en les darreres hores. Tot i aquesta millora, les autoritats insisteixen en la necessitat de mantenir les mesures de precaució i seguir les indicacions oficials, especialment pel que fa al confinament preventiu, donades les possibles variacions de les condicions ambientals.
En aquest context, s’informa que el dispositiu d’emergències del TSCAT ja ha estat desactivat, després de la progressiva normalització de la situació.
Es recomana a la ciutadania continuar atenent només la informació procedent de canals oficials.