Esteu aquí

1884 visitas
nov.
2018

Comunicat dels Col·legis Professionals en relació amb l'agressió a una treballadora dels Serveis Socials de Salt

Davant l'agressió patida per una companya dels Serveis Socials de Salt el passat divendres 23 de novembre, els Col·legis Professionals de Treball Social, Psicologia, Educadores i Educadors Socials i Pedagogs de Catalunya lamentem profundament els fets i condemnem rotundament l'agressió. La violència no és en cap cas la resposta ni el camí, cal recordar-ho sempre.

Els Col·legis Professionals que representem les treballadores i els treballadors dels Serveis Socials reclamem seguretat i protecció a la feina, així com unes condicions laborals que ens permetin desenvolupar la nostra tasca amb les màximes garanties de qualitat vers la ciutadania.

Així mateix, expressem el nostre suport a la companya agredida i el seu entorn, així com el nostre desig que es recuperi aviat, i ens solidaritzem amb les companyes del Consorci de Benestar Social del Gironès-Salt en la denúncia de l'agressió.

Llegeix el comunicat íntegre